obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek obrázek
obrázek obrázek obrázek

11/01/2017

Oznámení: Je těžké dát sbohem

„Konec může být dobrý jen tehdy, když všechno předtím bylo špatné. Takže špatný konec je mnohem lepší.“ 
- Erich Maria Remarque


Ne nadarmo se říká, že když něco končí, něco nového naopak začíná. A je to pravda. Slova slavného spisovatele v úvodu tohoto článku pouze dokazují mé současné pocity, které se, bohužel, táhnou již delší dobu. A... Právě o tom s vámi chci hovořit. Či spíše vést monolog, pro někoho možná otravný, nezáživný, v očích zbylých možná pochopitelný. Toto je má závěť.

http://data.whicdn.com/images/131889626/original.gif

Vždy jsem snila o tom vést svůj vlastní projekt. Obdivovala jsem adminy, kteří se dokázali potýkat s hráči, jejich všudypřítomnými dotazy, mnohdy lezoucími na nervy. Jejich touhu vymýšlet další a další možnosti, jak své poddané zabavit natolik, aby měli chuť se vracet, hledat si náměty pro rozvíjení postav. V mých očích se stali jakousi modlou a já si přála jednou udělat to samé - dávat ostatním prostor pro tvůrčí kreativitu, schopnosti rozvíjet fantazii a prožít něco, co v reálném životě není k mání: stát se jakýmsi hrdinů z našich snů a představ.

Netušila jsem, co všechno za tím stojí. Byla jsem mladá (tedy mladší) a naivní. Neviděla jsem všechny ty hodiny vymýšlení, tu práci, která drtí adminova ramena, jako když Atlas musel snášet svůj trest seslaný bohy z Olympu za své hříchy. A i v začátcích tohoto projektu jsem si hloupě myslela, jak všechno zvládnu. S adminováním jsem už nějaké ty zkušenosti měla, hrála jsem dost na to, abych samu sebe brala za ostříleného profesionála. Jenže... ouha. Nic není takové, jako si to člověk vysní. A já narazila obdobně jako lodě u skalisek, kde sídlily bájné Sirény.

Všechno se zezačátku zdálo fajn. Já i Maerlia jsme byly aktivní, hledaly jsme potenciální hráče mezi známými i cizími, vymýšlely první akce a pilovaly všechno od vzhledu po články. Někdo přišel, jiní odešli. Zvládly jsme první měsíc a pak další a další. Ze čtvrt roku se stal půrok, z toho pak celých devět měsíců. A zatímco jiná RP končila v prachu, my žili díky stálým příznivcům našich plánů a rozličných akcí, díky tomu, že nás měli rádi. Vždy si našli čas, ač ho sami neměli zrovna dostatek - jmenovitě hlavně Sunny, Deucalion, Lauri, Mercy... Už jen jejich přítomnost a nadšení, s nímž se pouštěli do her a akcí, mě nutilo být tu poblíž nich, dělat jim společnost a radovat se z jejich výrazného či drobného nadšení pro věc. Stále jsem byla zapálená, stále jsem si vymýšlela, co podnikneme dál. Někdy se vyskytly problémy a moje nálada se bortila pod tíhou nešťastných myšlenek, ale nakonec pokaždé vysvitlo slunce a našla se nová naděje.

Ta však nyní nepřichází. Mé nebe zůstává zamračené a hrozí obdobnou průtrží mračen, jakou seslal Bůh na lidstvo, aby je potrestal. Možná, že Noemovi vnukl nápad na Archu a zachránil jej, avšak já se cítím smetená obří vlnou čím dál tím černějších myšlenek. Mé nadšení pohasíná, moje problémy příliš ovlivňují mysl administrátora a to je špatně, děti moje. Admin by tu měl být pro vás, pro vaše potřeby, vždy nápomocný a s ukázkovým přístupem, ať už k jednotlivci či ke kolektivu. A tím já nejsem, vím to. Převládá ve mně negace, uraženost i pocit osobní prohry, jenž se mi příliš vtírá do osobního života a tím i do vztahů s ostatními kolem mé osoby. Jsem protivná, znechucená, věčně vzteklá a pociťuje to hlavně mé okolí, které za nic nemůže. Má rodina, moji přátelé... Ti, kteří si to vůbec nezaslouží a jsou nuceni tyto mé způsoby trpět.

I proto jsem se rozhodla ukončit tuto kapitolu života a odstoupit z pozice administrátora ToSalem. Byl to krásný dlouhý rok, který byl v mnohém poučný, ať již v rámci toho dobrého, či špatného. Dokud se nenajde kvalitní člověk na toto místo, budu nadále zveřejňovat registrace, ale nic víc. Žádné Questy ani Miniquesty, žádné vyhlášky ani nic podobného.

Jsem si jista, že dost z vás ocení můj odchod a některým se uleví, že jim nebudu plakat na rameni, když mi zase nebude nejlépe. Stále vás však mám ráda a vy budete částí tohoto mého života, jemuž jsem věnovala spoustu času a energie.

http://images6.fanpop.com/image/photos/33100000/Cute-Gifs-puss-in-boots-33184363-500-282.gif

Mám vás ráda
- Blake


Žádné komentáře:

Okomentovat